• alper erözer vs neşet ertaş

    7.
    S*keyim alperinho ya neşet baba bir gönül dağı der alperinho hayatı kayar boyle versus olmaz bro.
    -1 ... sqilacci74
  • incirlik üssü

    136.
    Bu lanet olasi yerde hala neden dolar 7 gecmişken bu conileri et doner ve ayranla besliyoruz anlamadim ya s*ktirsin gitsinler bari bunu yapin aga ya.
    ... sqilacci74
  • atatürk dövmesi

    25.
    Sol göğsümun ustune yaptirdiğim dovmedir kalıcı yaptirmadim aslinda dovmeye gerek yok kendimizi bildiğimiz ilk andan itibaren hem kalbimize hem beyinimize kalici olarak illa yaptiracaksaniz size onerim (bkz: ekin mert daymaz) dovmesi guzel ben yaptirmiştim.
    ... sqilacci74
  • seks neden ayıptır

    26.
    Hayatimda bu tip başlikları gorunce hep beni gulme alir kardeşim cok ayip değil ama biraz ayip duşunsene ebeveynlerin sokakta seks yapiyorlar ve sen doğuyorsun buyuyorsun ve onlara tanik olan birisi çikiyor sana lan başlarim senin artistliğine ben senin tohumlandiğin anı biliyorum diyor ne kadar utanç verici değilmi işte bu yuzden biraz utanç vericidir.
    ... sqilacci74
  • a haber

    1365.
    Hayatimda asla unutmayacağım troll kanal ya izlerken çekirdek çitlemek çok sariyor lan.
    ... sqilacci74
  • sigara içmeyen erkek

    391.
    Hayatimda 10 defa toplasan içmemişimdir sigara cildim parlak spor yapiyorum temiz yaşiyorum ve cok guzel sevişiyorum boşal artik cnm diye ses geldiğinde ohhhhh iyiki ortam olsun sahte delikanlilik icin lisede sigaraya başlamamişim diyorum gururlanıp veee mutlu son hepinize tavsiye ederım.
    1 ... sqilacci74
  • deniz çakır

    211.
    Sağ goruşlü olaydi birazda daha etkileyeci yalayaydı raci dayi sinema projesi verirdi ablaya.
    2 -2 ... sqilacci74
  • ülkeniz için ölür müsünüz

    277.
    Evet ölürüm boktan bir hayat mucadelesi yerine vatanim için ölürüm kurtuluş savasindaki şehitlerimize ölürmüsünüz demediler olmeye gittiler vatan için şehit oldular biz torunlarda 100 yil sonra ayni sey basimiza gelse vatanı savunmak için ölürüz ama bu ulkede bir kişi için ölmek istemem bunuda biliyor herkes zaten.
    ... sqilacci74
  • barış alıcı

    20.
    Kumaşi çok sağlam umarim istanbul gecelerinde soluğu almaz bir kaç ay sonra turk futboluna katkida bulunur.
    1 ... sqilacci74
  • hakembahçe

    6.
    Aziz amca gitti turk futbolu duzelecek diyenlere selam olsun Var gelmiş eyyam 2.0 bug fixed surumü karşimizda yav kardeşim dunya kupasinda hakem odasi diye bir şey gosterilirdi bizde oda yok ben nerden bilecem (bkz: yusuf namoğlu) ile konuşulmadiğini bu lig biraz zor biter bu şekilde hani adaletti bir gs taraftariyim bu herkese esit olmali yarin bende boyle kiyaklar bekleyecem.
    -1 ... sqilacci74
  • özgüveni arttıran şeyler

    82.
    (bkz: kezbanlar) oyle boyle değil resmen özgüven patlamasi yaşiyorsunuz lan.
    ... sqilacci74
  • izmirlilerin pek türklere benzememe nedeni

    11.
    Bir karadenizli olarak neden izmirli diye insanlari kategoriye sokuyorsunuz siz acaba insanlarin din,irk,milliyet ölçermisiniz guzel kardeslerim.
    1 ... sqilacci74
  • neslihan atagül ün poposu

    26.
    Abi herseyi geçtim yarin birgun sizin eşiniz icin gotunu tartişan bir avuç (olmayanlari tenzih ediyorum) ergeni gorseniz ne hissedirdiniz ?
    -1 ... sqilacci74
  • ben rahip brunson sorularınızı yanıtlıyorum

    9.
    Dayi bisey soracam senin yerine tüm kliselerin anahtarlarinimi aldik lan baya dassakli yavsakmişsin sanirim dolar bole giderse benle yaşit olacak ne dusunuyorsun ?
    ... sqilacci74
  • güler sabancı

    38.
    Eeeee sakip ağa yeğeni normal değil mi kardeşim bu zenginlerin nabza gore şerbet olmalari.
    ... sqilacci74
  • doların 6 46 da yeter amk bi soluklanalım demesi

    2.
    Kaç posta attiğini meraktayim.
    ... sqilacci74
  • hukukihemsire

    2.
    Fakeni coşturuyormusun kanka guzel fikir.
    ... sqilacci74
  • yazarların şu an dinlediği şarkılar

    46475.
    Murat dalkılıç-Neyleyim dolari.
    ... sqilacci74
  • dolar sikimde değil

    2.
    Sikinde olmayan arkadaş elektrik,su,dogalgaz zam gelince hala sikinde olmayacakmi ?
    -1 ... sqilacci74
  • oytunkaran

    5760.
    Ya arkadasim bunlarin popolarini kaldiriyorsun saliyorsunuz klavyeden buralara bune abi adama alenende olsa entry kasiyoruz anasini satayim takilmayin bunlara kardeşim ya.
    5 -2 ... sqilacci74
  • yeni şeyler getiriyorum